掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

陳展鵬:同單文柔耍花槍!展鵬:聽日結婚都唔出奇 __,展鵬,單文柔,陳展,陳展鵬,

陳展鵬同單文柔情侶檔出活動,仲齊齊傾結婚問題!藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)情侶檔出活動,Phoebe更大晒長腿。原本通告只有陳展鵬出席,二人被問 ...


陳展鵬同單文柔情侶檔出活動,仲齊齊傾結婚問題!


藝人陳展鵬與單文柔(Phoebe)情侶檔出活動,Phoebe更大晒長腿。原本通告只有陳展鵬出席,二人被問名單是否臨時改動,展鵬謂是好友開張,對方昨晚突然問他女友能否一起來,又見Phoebe有期故一起出席。被問到情侶檔示人是否酬勞更高?Phoebe笑指酬勞合理,當半賣半送。至於將來會否更多機會以情侶檔出活動,展鵬指TVB的活動不時一起出席,商演就要看朋友邀約,笑謂「冇理由貼錢做㗎」!

打情罵悄

展鵬早前接受東網專訪時,指有結婚打算,他說:「想㗎,出世識性都想,男人都想啦,隨緣」問到可有問過女友是否想嫁?Phoebe借機替男友宣傳劇集說:「睇《天命》安排」展鵬則笑指:「工作先,聽日結都唔出奇㗎!」二人又打情罵悄,Phoebe笑指:「其實係要睇佢決定娶邊個先!」展鵬則笑指:「可能係你決定呢!」

會飲鄭嘉穎嗰餐

談到鄭嘉穎與陳凱琳八月低調成婚,二人未有正面回應,但嘉穎的好友林子善則回應指:「應承咗嘉穎,狗咬都唔可以講,所以我哋只會去,其他嘢我哋唔可以講!」展鵬聽畢就笑謂:「係就開心啦,係怕恭喜錯啫,如果佢喺香港擺酒就梗係一定去(有通知你?)都話狗咬都唔講」至於將來結婚會否大方公開,他直言公布與否與大方無關,雖身為幕前人,但亦有私隱。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!