掃呢頁CODE去手機

2018年7月18日 星期三

鄭萃雯:新手父母福音!鄭萃雯為育兒書趕工撇甩孖仔 __,鄭萃雯,

簡直係造福人群!無綫節目《東張西望》主持潘梓鋒的大嫂兼前無綫主播鄭萃雯於書展期間出書,分享有關兒童健康,講到出書的原因,她表示﹕「我喺新聞界十年,以前 ...


簡直係造福人群!


無綫節目《東張西望》主持潘梓鋒的大嫂兼前無綫主播鄭萃雯於書展期間出書,分享有關兒童健康,講到出書的原因,她表示﹕「我喺新聞界十年,以前做開醫療記者,加上生咗一對孖仔,對小朋友嘅健康尤其緊張,我成日都會煩住醫生朋友問長問短。半年前我開始做KOL,成立咗個醫療健康資訊平台,好多網民會問我好多有關湊小朋友嘅問題,於是我決定出一本有關兒童健康嘅書,同大家開心share,入面會有醫學上小貼士,令大家可以聰明湊仔,作為新手父母嘅工具書。」

鄭萃雯坦言新書的籌備時間不多,要在一個半月內完成訪問及寫稿,每日都要分秒必爭﹕「我每晚同假期都要寫稿,因為我有兩個小朋友,所以日頭我要離開屋企,搵地方寫稿,以免佢哋搞住我,夜晚就要等佢哋瞓咗先寫得。(有咩最大得着?)書寫過程中,諗番小朋友由出世到依家嘅體會,係一個少少回憶嘅記錄,而對自己嚟講係成就解鎖,冇諗過自己可以有唔同發展。」她感恩有不同機會及得到很多人的支持,新書的封面更是由丈夫操刀,而20號將會舉行簽名會。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!