掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

譚俊彥:【大膽】人夫譚俊彥自爆同黃智雯上床 __,譚俊彥,黃智雯,

大膽喇你!無綫劇集《天命》演員譚俊彥、陳展鵬、姚子羚、何雁詩等到馬鞍山宣傳新劇,譚俊彥7月30號生日前夕29日晚剛好是《天命》大結局,他指因為拍攝另一 ...


大膽喇你!


無綫劇集《天命》演員譚俊彥、陳展鵬、姚子羚、何雁詩等到馬鞍山宣傳新劇,譚俊彥7月30號生日前夕29日晚剛好是《天命》大結局,他指因為拍攝另一新劇,要在工作中過生日,未能與家人慶祝,透露稍後會與黃智雯拍攝床戲心情緊張,他笑說:「呢場戲劇本只係寫咗四個字,翻雲覆雨,點樣翻雲、覆雨法就未知。」姚子羚自薦笑言為他,會與好姊妹黃智雯事前練習一番。

此外,一眾演員齊齊在台夾band合唱。譚俊彥指不是第一次live表演,所以不會驚,姚子羚笑說:「佢好鍾意彈結他,出去拍劇,成日喺走廊度聽到佢彈結他,嘈住人瞓覺,不過幾好聽嘅。」

姚子羚喜歡唱歌,殺手鐧更是台語歌《舞女》,她笑說:「呢首歌我唔會成日唱,胡定欣佢哋聽過,話有機會真係要唱比大家聽,因為我媽咪係台灣人,所以細細個聽好多台灣歌。」譚俊彥笑謂留待今年台慶表演。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!