掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

陳志達:陳志達病逝 陳煒張文慈嘆可惜:佢好好人 __,張文慈,陳煒,

R.I.P.藝人張文慈(Pinky)及陳煒到馬鞍山宣傳無綫熱播劇《宮心計2深宮計》,談到劇集點擊量接近30億,二人開心不已。問到可會公開泳衣照「贈興」 ...


R.I.P.


藝人張文慈(Pinky)及陳煒到馬鞍山宣傳無綫熱播劇《宮心計2深宮計》,談到劇集點擊量接近30億,二人開心不已。問到可會公開泳衣照「贈興」?陳煒笑說:「真係有當年選美嘅泳衣照喺度。(你同劇中四司成員,包括康華、羅霖、張慧儀、張文慈都係選美出身,不如約埋影輯泳衣照啦。)考慮吓,Pinky同我係同屆選美,佢攞到『最完美體態獎』喎。」Pinky聞言即答:「咁你係當年冠軍添啦,有朋友好想你公開泳衣相呀!」

談到化妝大師陳文輝兒子陳志達因急性肺炎離世,二人大感愕然及可惜,Pinky表示:「佢好好人,有佢喺度特別開心,成日搞笑,又介紹啲好用嘅化妝掃畀我哋,我依家都用緊,做人真係好化學!我知道消息後即刻同張慧儀聯絡,佢話上星期先同達哥(陳志達)透過微信溝通。」

陳煒則謂:「佢成日送小禮物,又買嘢返嚟請大家食。咁一定唔開心…大家團隊相處咗咁長時間!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!