掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

黃子華:唱收山歌標淚!子華哽咽:想做個小明星 __,子華,黃子華,

好多巨星都會復出喎!黃子華在紅館舉行棟篤笑,表示現時香港是尋找仇人的故事,並分享兩件事,其中一件是其棟篤笑第一日開賣後,他在網上見到有人開了專頁叫做「 ...


好多巨星都會復出喎!


黃子華在紅館舉行棟篤笑,表示現時香港是尋找仇人的故事,並分享兩件事,其中一件是其棟篤笑第一日開賣後,他在網上見到有人開了專頁叫做「黃子華老母問候區」,第二件事是其電影《棟篤特工》上映後,有網友讚幾好睇,但就有另一人話睇到唔夠半場就走了,然後這個人更鬧話幾好睇的網友「全家落地獄」,子華即謂:「所以依家閻羅王都好煩。」

接着子華謂到此為止,隨即向四面台鞠躬,期間飲啖水,又將個杯掟畀觀眾。結束前,他謂要講番少少自己嘢,首先多謝大家來捧場,而且每場都會多謝一個不同的朋友,他多謝當年任職電台時的老闆,多謝對方容許及鼓勵他發展人生,否則他未必會做到棟篤笑。

之後子華又講到巨星收山前會唱一首歌:「但巨星收山必然係會復出,但我唔係巨星,只係有啲觀眾緣啫,但係我就係想唱歌,我要唱粵曲。」大家即歡呼,他隨即清唱《幻海奇情》:「勞碌半生忙打拼,想喺太平盛世,做個小明星,贏咗有糖,輸咗乜都冇,時光荏苒……」期間子華一度感觸,哽咽唱不下去,並拿出紙巾抹鼻及眼睛,大家即拍手鼓勵,並叫他「唔好喊」,他笑自己冇用,隨即再唱落去:「時光荏苒,也不要為君停,人生在世,真係需要能量正,幾多難關,難過,講亦講唔清,我回首望住,首望住你個紅館至醒悟,能夠與各位喺度歡樂一笑,都算係幻海奇情。」最後他瀟灑擺低枝咪在張櫈上,就轉身行番落台,首場棟篤笑圓滿結束。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!