掃呢頁CODE去手機

2018年7月31日 星期二

黃翠如:【跪求正面】翠如做「影後」激嬲蕭正楠 __,正楠,黃翠如,翠如,蕭正楠,

跪求正面呀!藝人黃翠如同蕭正楠感情穩定,仲不時傳出佢兩個好事近,而佢兩個亦經常透過社交網站傳情同耍花槍。呢日翠如上載一張着住運動BraTop嘅背面相, ...


跪求正面呀!


藝人黃翠如同蕭正楠感情穩定,仲不時傳出佢兩個好事近,而佢兩個亦經常透過社交網站傳情同耍花槍。呢日翠如上載一張着住運動Bra Top嘅背面相,罕有露出纖腰,搞到網民紛紛留言跪求正面,而翠如就留言話:「一呼。一吸。簡單如一呼一吸,你有沒有認真看待過?自己呼吸的節奏,深度,你了解嗎?認真看待每件小事。」

翠如都未聽取民意甫正面相,點知身為男友嘅蕭正楠已經「醋意大發」,嬲嬲豬咁留言話:「誰讓你發這張?我認真看待這件事。」翠如就留言回覆:「咁認真?」耍花槍耍到咁出面,好閃呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!