掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

鄧麗欣:外父見女婿!王子拜會杜汶澤 鄧麗欣神回 __,王子,杜汶澤,鄧麗欣,邱勝翊,

真係見埋「家長」~好事近?現年34歲的女星鄧麗欣日前認愛,承認和29歲、台灣前棒棒堂成員邱勝翊(王子)發展姐弟戀後,王子趁近日冇工作在身,於星期一由台 ...


真係見埋「家長」~好事近?


現年34歲的女星鄧麗欣日前認愛,承認和29歲、台灣前棒棒堂成員邱勝翊(王子)發展姐弟戀後,王子趁近日冇工作在身,於星期一由台北來港和女友短聚,期間更乘機「見家長」!杜汶澤於晚上在社交網上載跟王子的合照,相中阿澤不但搭着王子膊頭兼直豎拇指,他留言:「我鍾意!」雖然鄧麗欣未有同框,不過和王子齊齊畀Like,王子留言回應:「我都鍾意你!」而鄧麗欣也搞笑的留言:「在這裡(裏)表白嗎你們!」

鄧麗欣憑阿澤執導的電影《空手道》初嘗影后滋味,當然視阿澤為恩師,故也趁王子來港時,順道給阿澤過目,有網民更打趣留言:「見『家長』喎!」、「有外父見女婿feel喎!」期間有網民則留言:「我覺得方力申好!」阿澤則回應:「咁你仲唔快啲嫁畀佢!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcrv


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!