網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

【今日設靈】哥哥猝逝遺五孤雛 吳浩康忍痛承擔重責:陪住佢哋成長 __,浩康,吳浩康,

(攝影:陳慧安)
陳家樂今日喺灣仔出席電影《廉政風雲煙幕》煞科宴,佢話自己跟住劉青雲做得力助手,佢等咗合作機會好耐,青雲外表好cool,湯怡話:「有次試過單對單同青雲演 ...


陳家樂今日喺灣仔出席電影《廉政風雲煙幕》煞科宴,佢話自己跟住劉青雲做得力助手,佢等咗合作機會好耐,青雲外表好cool,湯怡話:「有次試過單對單同青雲演戲,一開口我呆咗,roll機就口窒,氣場太勁。」家樂就話:「同青雲學到樣嘢,佢喺現場唔會玩電話,又唔會坐喺導演側邊,會自己坐喺角落頭望人哋做咩攞靈感,我都要學習唔玩電話,學抽離。」

對於前度女友余香凝喺網上貼文話被網絡欺凌(新聞連結: https://bit.ly/2LJK0ih ),陳家樂話:「網絡欺凌本身係唔應該,但我唔可以做到太多嘢,亦都冇能力,只可以鼓勵佢。」

同場嘅吳浩康,表哥正值壯年,早前不幸中風逝世。(新聞連結: https://bit.ly/2uNPh1O )因兩人感情要好,所以稱呼對方為「哥哥」。今日吳浩康受訪時,神情凝重。他謂現時心情時好時壞,寄情工作,最擔心是「哥哥」的五名子女。

「哥哥」今日設靈,吳浩康謂,「哥哥」的子女年紀尚小,只有三四歲:「我覺得喺哥哥離開之後,可以做到嘅嘢就係,陪住佢啲細路仔成長,希望可以彌補到少少哥哥唔喺度……」又稱:「不幸中比較好少少嘅係,哥哥生前係一個有計劃嘅人,佢一早喺保險上為仔女做咗啲功夫,喺經濟上不至於太過擔心。」他稱好多朋友致電慰問,但他都未有回覆,教特別在此致歉。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影:陳慧安) 重提感甚深嘅「哥哥」,吳浩康有少少眼濕濕。 重提感甚深嘅「哥哥」,吳浩康有少少眼濕濕。
吳浩康日前都有喺社交網站悼念「哥哥」

吳浩康日前都有喺社交網站悼念「哥哥」
吳浩康(前排右三)話表哥早前過身,佢心情因此受影響。

吳浩康(前排右三)話表哥早前過身,佢心情因此受影響。
陳家樂聞前度女友余香凝受網絡欺凌,稱自己冇能力為對方做任何事,但認為絡欺凌係唔啱嘅。

陳家樂聞前度女友余香凝受網絡欺凌,稱自己冇能力為對方做任何事,但認為絡欺凌係唔啱嘅。

鍾意就快D Share啦!