掃呢頁CODE去手機

2018年7月3日 星期二

朱咪咪:孖陸浩明首合作 朱咪咪自爆「月經不調」 __,陸浩明,朱咪咪,

朱咪咪同陸浩明首次合作,勁有火花!一向不接拍美容產品廣告的朱咪咪,最近破例與陸浩明為美肌纖體中心拍攝網上播放短片,走在時代尖端的咪咪對於接拍網片,直言 ...


朱咪咪同陸浩明首次合作,勁有火花!


一向不接拍美容產品廣告的朱咪咪,最近破例與陸浩明為美肌纖體中心拍攝網上播放短片,走在時代尖端的咪咪對於接拍網片,直言心郁郁想試吓,加上被品牌誠意打動,所以一口答應,更特別改機票不返新加坡探仔和老公都要參演。

拍攝期間,她不停與陸浩明「爆肚」演出,期間她更被封「咪咪Baby」!搞笑的她在短片中提到很多女人月經不調,她說:「我都有…係每月經濟不調……」今次瞓身演出的「咪咪Baby」,講瘦腿時,直頭放隻腳上砧板,她又教授傳統美容修身方法,但直言不及現代科技效果快靚正。兩人拍攝期間更發生了一段小插曲,不慎倒瀉橄欖油,「咪咪Baby」由肚淋到腳,搞到成身「油淋淋」。

這次是二人第一次合作,她也想不到如此有默契:「識就識咗好多年,經常喺廠碰頭,但真正拍攝都係第一次,但ok呀!我哋一埋位就好有默契,佢講咩,我就可以答上去,我講咩,佢都可以接到,呢個感覺好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!