網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月5日 星期四

生日蛋糕惹秘婚疑雲 蘭子哈哈大笑:便秘就有 __,蘭子,陳淑蘭,

■生日蛋糕寫上「BLESSED WIFE」,令蘭子惹上秘婚疑雲。
■生日蛋糕寫上「BLESSEDWIFE」,令蘭子惹上秘婚疑雲。即將步入49歲的陳淑蘭,雖然近日被圈外好友Crystal大爆她與富豪男友利承武已分手,不 ...


即將步入49歲的陳淑蘭,雖然近日被圈外好友Crystal大爆她與富豪男友利承武已分手,不過她一直避談分手。前晚蘭子與7位好姊妹預祝生日,事後壽星女大晒合照,而生日蛋糕上的「BLESSED WIFE」字眼,就惹來秘婚疑雲。



事後向蘭子求證,她說︰「噚日朋友幫我整咗蛋糕,BLESSED WIFE?啊,因為嗰班係查經班姐妹,BLESSED WIFE係咪解上帝嘅新娘?」之後她再回覆︰「啱啱問咗做蛋糕嘅朋友,原來佢係寫……BLESSED WITH LOVE,可能啲人串錯字,我因為老花,睇唔到。」問到有否秘婚?她說:「梗係冇秘啦,便秘就有!」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!