網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月31日 星期二

林淑敏:同送水輝「撻着」 林淑敏爆老公癲咗! __,林淑敏,

林淑敏話老公癲咗,係笑到癲咗呀!藝人林淑敏到電台受訪,表示最近都是忙拍《愛·回家之開心速遞》,講到「大小姐」與「送水輝」(許家傑)的感情線很受歡迎,她 ...


林淑敏話老公癲咗,係笑到癲咗呀!


藝人林淑敏到電台受訪,表示最近都是忙拍《愛·回家之開心速遞》,講到「大小姐」與「送水輝」(許家傑)的感情線很受歡迎,她表示有壓力,但壓力來自想做好些:「諗吓有咩變化,令觀眾有新鮮感,諗吓點樣夾多啲嘢,例如依家可以講多啲兩人相處,同觀眾貼地啲嘅題材。(兩個會唔會鬧交?)會呀,例如送水輝係有個仔,就會講佢好似怪獸家長,緊張小朋友嘅心態。」問到老公見到她與送水輝的劇情有何反應?她笑言:「佢笑到癲咗,笑到卡卡聲,佢都明呢個係我嘅工作,有時我諗住擺啲我同送水輝嘅相上Instagram,老公都會幫我揀相。」

問到拍劇咁忙,暑假可會有時間陪老公去旅行?她笑言:「佢又唔係小朋友,唔使放暑假,不過我哋都真係有傾過想凍啲時候去旅行。」問到老公可有詐型佢咁忙?她表示:「冇,因為佢都忙,我哋大家有共識。(依家有冇少見咗?)其實依家見嘅時間係穩定咗添,因為拍處境劇嘅時間穩定,我仲可以返屋企煮飯畀佢食,煎隻蛋畀佢食,煮個簡單晚餐。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!