網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月18日 星期三

吳婉芳:娛圈二代學霸 文武雙全 __,吳婉芳,

仔女生性又讀書叻,父母最開心。做娛樂圈出名唔定時,唔好講話冇時間教仔女,分分鐘連瞓覺時間都冇,但世事未必絕對,星二代都盛產唔少學霸,有啲仲要係跳級升班 ...


仔女生性又讀書叻,父母最開心。


做娛樂圈出名唔定時,唔好講話冇時間教仔女,分分鐘連瞓覺時間都冇,但世事未必絕對,星二代都盛產唔少學霸,有啲仲要係跳級升班!

譚詠麟仔仔譚曉風21歲就係英國牛津大學Engineering Science(工程科學)碩士畢業啦,令一向講起仔仔就封嘴的阿倫都破禁將仔仔的畢業相post上網。

前港姐吳婉芳為先夫胡家驊誕下兩子一女,三名子女都學業優異,可謂一門三傑,長子Caspar於英國倫敦大學畢業,為一級榮譽經濟學學士,及後再攻讀碩士課程!二仔Lynus於英國牛津大學就讀,而細女Helene同樣在名牌學府攻讀大學一年級。

曾華倩是單親媽媽,全副心機放晒落仔仔林浩賢(Martin)身上,Martin都冇令媽咪失望,就讀喇沙中學的他,在17歲時勇奪學界游泳賽50米自由泳冠軍之外,同時亦刷新兩項學界紀錄,文武雙全。

森美13歲大仔到英國留學,本來升中二,但過到英國要升兩班讀中四,森林笑言唔知仔仔係咪資優,但就關佢有良好基因事。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!