網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

老婆仔女返加拿大探親 陳豪囉囉攣 __,陳豪,

■陳豪昨日表示為家人,所以很早以前已換了部七人車。
■陳豪昨日表示為家人,所以很早以前已換了部七人車。陳豪、湯鎮業孖仔湯君慈及湯君耀等昨日到尖沙嘴出席寶馬香港50周年「JOYISTIMELESS禮悅同行 ...


陳豪、湯鎮業孖仔湯君慈及湯君耀等昨日到尖沙嘴出席寶馬香港50周年「JOY IS TIMELESS禮悅同行」活動,陳豪以型男造型現身,又即場扭期間限定汽車閃卡。他笑指家中的BB車多過汽車:「最近仲諗緊買單車畀囝囝,我曾幾何時都揸開篷車,但自從有小朋友後就割愛換七人車。」

陳豪直言現時買車都以家人為主:「邊有可能唔諗,我屋企成隊軍隊咁㗎嘛。我又唔覺得係犧牲,有細路之後,佢哋佔我好大priority,而且我好現實,車由買嗰刻已經開始貶值。」他又呻太太陳茵媺與仔女返加拿大探親感到不習慣:「平時冇得瞓,𠵱家瞓到唔想瞓,仲成日囉囉攣。」湯鎮業孖仔都有車牌,但大孖表示不敢在港揸車,細孖說:「我都係揸車接送爸爸媽媽去機場咋。」

採訪:盧妹

攝影:林賓尼



■陳豪昨日在活動中抽中新車款的閃卡,表現興奮。 ■陳豪昨日在活動中抽中新車款的閃卡,表現興奮。
■湯鎮業孖仔湯君慈(右)、湯君耀與湛琪清昨日亦有現身支持。

■湯鎮業孖仔湯君慈(右)、湯君耀與湛琪清昨日亦有現身支持。

鍾意就快D Share啦!