掃呢頁CODE去手機

2018年7月24日 星期二

【飲酒與悔疚】側田:可能係個逃避。澆唔澆到愁?仲愁! __,側田,

足本版精彩內容,請點擊以下網址:http://bit.ly/2uItw3E立即下載《壹週刊》Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連 ...


足本版精彩內容,請點擊以下網址:http://bit.ly/2uItw3E立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連 ...




足本版精彩內容,請點擊以下網址:http://bit.ly/2uItw3E

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

側田《半杯入魂》,講飲酒,講悔疚。

對於飲酒,側田嘔就係悔疚:「一返到屋企嘔就悔疚,唔使等到第2朝,或者卡啦OK廁所嗰下嘢已經......」悔疚,因為害得自己好辛苦,頭又痛、口又臭,最重要係浪費咗一整日時間去回復。

但,點解停唔到?仲要重複去飲、去後悔,咁多年都係咁。唔通係心癮?佢話:「都係嘅,同埋飲咗酒易social啲。我比較內向,一大班人開party我唔鍾意,但如果飲咗就易啲,個人放鬆啲。如果有樣嘢可以代替到酒,又可以令我易啲social,又唔使有第二日後悔,咁就very good。我諗好多人都好似我咁,唔識social。」

飲酒,應該開心飲,定唔開心飲?「我好少唔開心飲,仲衰架!我唔明啲人點解唔開心飲,會更唔開心,會喊架喎。澆唔澆到愁?第二日其實仲愁,係咪?可能都係個逃避嚟嘅飲酒,好多人都應該有共嗚。」

解酒良方,側田從來無,所以「咪成日後悔囉。唔同以前,我以前可以第二日recover好快,而家如果我明日有嘢做我一定唔飲,我要make sure明天無嘢做先會出去飲,主要係唔想嘥咗一日。」

攝錄:志輝

場地:COZi Lounge(Hotel COZi Oasis 悦品酒店 荃灣)

化妝:Yen lai

每日大量精彩內容,立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!