掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

謝霆鋒:肺腑之言!謝霆鋒冇諗過陳偉霆記到今日 __,霆鋒,陳偉霆,謝霆鋒,

霆鋒(左圖)冇諗過自己講嘅說話可以影響人咁深!廚神謝霆鋒嘅《鋒味前奏》喺ViuTV播出差唔得到尾聲,新一集霆鋒示範整三文魚鮫同三文魚刺身,仲講起啲好兄 ...


霆鋒(左圖)冇諗過自己講嘅說話可以影響人咁深!


廚神謝霆鋒嘅《鋒味前奏》喺ViuTV播出差唔得到尾聲,新一集霆鋒示範整三文魚鮫同三文魚刺身,仲講起啲好兄弟添!霆鋒話上次拍攝《鋒味》時,同老死馮德倫去到挪威,馮德倫話想食當地嘢食,咁啱佢又拎咗條三文魚,於是即席整咗一道菜:「我發覺當自己識得開雞、開魚,啲嘢平好多㗎!我哋識咗好耐,以前我哋係鄰居嚟㗎,我住樓上、佢住樓下。」霆鋒話喺朋友圈係屬於聆聽者角色,仲搞笑咁話:「尤其是當你有啲好似陳奕迅咁樣嘅物體喺對面,你冇得講㗎!」

雖然霆鋒作為一個聆聽者,但佢話冇諗過自己講嘅說話可以影響人咁深:「有時陳偉霆講番,佢未爆紅之前,原來佢好記得我帶佢去邊個公園、去練過詠春,嗰陣時成日同佢講呢啲『唔好放棄呀!我都捱咗好耐啦……』我唔知道原來對一個人嘅影響可以有咁深,隔咗咁多年。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!