掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

湯洛雯:朱千雪睇晒正面?湯洛雯浸浴晒白滑玉背 __,千雪,湯洛雯,朱千雪,

玩得好開心!藝人湯洛雯(靚湯)近日同朱千雪去咗外地拍攝旅遊節目《3日2夜》,連日嚟兩位都好似連體嬰咁,呢日靚湯仲喺社交網上載一張對住靚景浸浴嘅香艷照, ...


玩得好開心!


藝人湯洛雯(靚湯)近日同朱千雪去咗外地拍攝旅遊節目《3日2夜》,連日嚟兩位都好似連體嬰咁,呢日靚湯仲喺社交網上載一張對住靚景浸浴嘅香艷照,相中嘅佢露出白滑玉背,好誘人,而呢張相係邊個影?靚湯就留言解畫:「是誰替我拍的@tracytschu (朱千雪)還可以是誰?」唔知千雪bb係咪埋靚湯正面呢?

之後靚湯又上載一條二人嘅短片,寫住「我願意」,仲有一個戒指圖案,原來佢兩個感情好到玩「結婚」,果然姊妹情深!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!