掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

陳凱琳:畀仔錫勁冧!陳凱琳低胸晒線露波邊勁性感 __,凱琳,陳凱琳,

鄭嘉穎表示冇眼睇喇!藝人陳凱琳(Grace)下午到九龍灣出席商場活動,獲小朋友錫錫,表現冧爆!低胸打扮的她又即場獻唱娛賓,期間露出事業線,舉起手揮手時 ...


鄭嘉穎表示冇眼睇喇!


藝人陳凱琳(Grace)下午到九龍灣出席商場活動,獲小朋友錫錫,表現冧爆!低胸打扮的她又即場獻唱娛賓,期間露出事業線,舉起手揮手時更露出波邊,身材若隱若現,非常性感!Grace事後她笑說:「媽咪已經幫我喺胸口封咗幾針喇。(好身材遺傳自媽媽?)多謝,我冇特別留意媽咪,但ok嘅。」

她透露剛由馬來西亞拍攝健康節目返港:「喺嗰度同啲60至80歲老人家一齊跑10k,我跑咗個零鐘,佢哋好多係陪我跑咋!佢哋大部分人做運動都係為咗想身體好,而我完成到全程已好開心。(繼續跑?)想㗎,等天氣冇咁熱先。(叫男友鄭嘉穎一齊?)我想叫蔡思貝陪就真,不過佢開緊劇,我就休息到10月先再拍!」

談到今日主題與大批「恐龍」同場,陳凱琳直言自己「男仔頭」,特别喜歡追尋刺激,對荷里活該系列電影更情有獨鍾,這方面與鄭嘉穎可謂十分投契。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!