網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月25日 星期三

李子雄:【落戶北京】囝囝眼大大!李子雄唔諗再生 __,李子雄,

李子雄透露BB落戶北京,英文名叫Kyle,乳名係「糖豆」!58歲資深藝人李子雄與39歲的內地藝人王雅琦結婚7年,突然被爆再做爸爸!兩人嘅BB終於曝光, ...


李子雄透露BB落戶北京,英文名叫Kyle,乳名係「糖豆」!


58歲資深藝人李子雄與39歲的內地藝人王雅琦結婚7年,突然被爆再做爸爸!兩人嘅BB終於曝光,見到B仔似媽咪有對大眼仔,而鼻仔就幾似爸爸,頭髮濃密非常可愛!

子雄接受東網訪問時,多謝大家關心,他透露BB英文名叫Kyle,乳名係「糖豆」。問到是否要停工陪太太同BB時,他表示已陪伴他們兩個月,BB已落戶北京。說到他有心有力,會否有打算再「努力」時,他坦言暫時沒有再生育計劃。

另外,子雄又指自己現時仍在北京,笑言下月開始便要繼續工作賺奶粉錢。說到太太會否退出幕前,專心湊仔時,他指太太暫時會湊B,其他則日後再作打算。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!