網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月23日 星期一

【修哥拍過三級片】胡楓強姦學生妹 拒絕老婆行房被閹割 __,修哥,胡楓,

對於修哥胡楓,相信大家對佢嘅印象都係正經、慈祥、智慧老人等等,但原來佢都有暗黑,甚至禽獸嘅一面架!是咁的,ViuTV節目《晚吹-Close噏》第17集 ...




對於修哥胡楓,相信大家對佢嘅印象都係正經、慈祥、智慧老人等等,但原來佢都有暗黑,甚至禽獸嘅一面架!

是咁的,ViuTV節目《晚吹-Close噏》第17集有杜汶澤做嘉賓。期間講情色片,佢就分享咗修哥1994年嘅作品《性事奇趣錄之閹夫》,仲話:「有無睇過一部胡楓做嘅,對住個女仔話:『你學業咁退步,等阿sir教下你。』跟住捉咗佢上車強姦。」主持人聽到之後半信半疑問:「嗰個人唔係胡楓吓嘛?點解你睇啲戲我無睇過嘅?」

其實唔只主持人質疑,就連網民都O晒嘴,喺網上留言表示驚訝:「修哥竟然拍過強姦戲!」唔到大家唔信,堅係有片有真相,網民睇完後仲話呢個咁邪惡嘅修哥真係第一次見,一反平時親切嘅形象,睇落特別猥瑣、別有一番味道。

除咗強姦戲份,戲名講到明《性事奇趣錄之閹夫》,所以修哥被老婆目睹獸行之後,加上唔願意同老婆行房,最後緊係不可避免地被......講多無謂,係時候去片俾大家開開眼界!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app
修哥的猥瑣樣子,相當難得一見。

被老婆撞見獸行,加上拒絕行房,修哥被閹割。


鍾意就快D Share啦!