網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月22日 星期日

林盛斌:現身撐老婆出書!貪玩Bob搞喊仔仔被怒睥 __,Bob,林盛斌,

陰公豬囉。「多女公」藝人林盛斌(Bob)今日現身書展為太太黃乙頤(Pearl)撐場,期間影大合照時,未夠一歲的Jaye氣力為之驚人,人仔細細就可以拎起 ...


陰公豬囉。


「多女公」藝人林盛斌(Bob)今日現身書展為太太黃乙頤(Pearl)撐場,期間影大合照時,未夠一歲的Jaye氣力為之驚人,人仔細細就可以拎起本大過自己塊面嘅書,實行以「行動」力撐媽媽!未幾,記者要求放下新書再合照時,Bob貪玩一手從囝囝手上強行扯走本書,嚇到Jaye即時爆喊,要Pearl抱開「定驚」,Bob則充滿內疚感想氹番囝囝,當Jaye被安撫後重新埋位時全程都怒睥爸爸,仲趴落Pearl身上撒嬌,場面搞笑!

三個女去咗加拿大

問到為何只帶同孻仔林道申(Jaye)到場?Pearl解釋說:「三個女同婆婆依家喺加拿大多倫多探家姐,唔想佢哋等埋我呢個活動而玩少幾日,但細佬夜晚都要我陪瞓,所以就等埋我下星期日先飛。」她續指今次是囝囝第一次出埠:「平時出街都會帶齊佢哋,出街唔係啲咩特別嘢。」Bob則表示每年暑假都會一家去旅行,今年都唔例外,希望抽到時間,又不忘大讚太太為新書出花了不少心力,所以專登推Job撐老婆:「書入面都係參與咗少少訪問,老婆係超人媽媽,佢出書都希望可以鼓勵其他媽咪。」

祖藍生B靠自己

Pearl就話出書契機是身邊朋友都希望自己分享湊仔心得。問到可有送書給剛宣布榮升爸爸的好友王祖藍?Bob即刻話當然有,要鼓勵、支持佢同李亞男:「一知道佢有BB就即刻Send Message恭喜佢,呢一年都成日叫佢快啲生賺夠啦,始終有個家庭、有BB係唔同,即使喺內地工作有幾如火如荼,有埋家庭係圓滿啲,但點知呢幾個月無提就即刻有,仲諗住傳授生仔秘方畀佢,點知佢話自己教自己!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!