掃呢頁CODE去手機

2018年7月8日 星期日

唐詩詠:【球來球往】唐詩詠烏身晒線 失守露Bra __,詩詠,唐詩詠,

好彩冇走光!藝人唐詩詠與伍樂怡到將軍澳出席足球活動,講到世界盃,二人分別表示支持英格蘭和法國!詩詠玩遊戲烏身時更露出事業線及白Bra,非常「胸」湧!而 ...


好彩冇走光!


藝人唐詩詠與伍樂怡到將軍澳出席足球活動,講到世界盃,二人分別表示支持英格蘭和法國!詩詠玩遊戲烏身時更露出事業線及白Bra,非常「胸」湧!而着上露肩裝及短褲的伍樂怡大晒香肩、纖腰及長腿,但同樣失守露出胸墊!

球場「兇」人

受訪時,詩詠自爆小時候唔怕死「兇」人:「鍾意打羽毛球、乓乓波,小學會陪哥哥去踢波,細個會陪爸爸睇波添,不過睇開嘅好似碧咸咁已經冇踢,依家前鋒簡尼係明日之星。(球場上試過暗戀人?)冇喎,反而係我哥提起試過有人嚟打交爭場,我衝埋去同人講『唔好阻住我踢波。』我阿哥即刻抱我走開!」

去澳洲搵男友

她直言擇偶條件要陽光型:「郁吓、做運動嘅會好啲,不過我嚟緊開劇開半年,可能10月去澳洲外景,睇吓有冇適合嘅。(異地情?)只要係中國人同聲同氣就得。(大過你好多呢?)唔會用年齡去衡量愛情。」

抗拒上網識人

談到近日有人於社交網交友受騙,她謂:「我有朋友試過上社交網識人,成功仲結埋婚,不過我嘅性格莫講話上網,面對面介紹個人我識,我都會有啲抗拒,咁我暫時亦未有需要(上網識異性)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!