網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月14日 星期六

江欣燕:【日捱夜捱】殘爆江欣燕鬼祟揀阿婆Bra __,江欣燕,

江欣燕趁得閒去行街!現年51歲的藝人江欣燕,早前為拍劇花了5個月時間減肥,包括戒糖、戒酒及澱粉質,成功回復106磅的少女身段。雖然她成功減磅,但最近就 ...


江欣燕趁得閒去行街!


現年51歲的藝人江欣燕,早前為拍劇花了5個月時間減肥,包括戒糖、戒酒及澱粉質,成功回復106磅的少女身段。雖然她成功減磅,但最近就忙於為無綫新劇《十八年後的殺人告白》開工,似乎捱出一雙超級「熊貓眼」。

日前下午3時許,不用開工的她,單拖駕車離開深井寓所前往元朗一個屋苑。她將座駕隨意停泊在街頭,然後步往附近餐廳開餐。雖然她已戴上帽及眼鏡,但大大個黑眼圈仍清晰可見。逗留約半小時後,她埋單走人,之後再駕車到元朗市中心行街。由於當時人來人往,未知是否怕「真面目」嚇親街坊,她即戴上口罩遮殘樣,仲不時頭耷耷,當途經一些街邊檔時,更突然師奶上身走埋去睇阿婆Bra,甚至攞上手研究質料,但最終齋睇冇幫襯,之後轉逛附近商場。

另一日,江欣燕出席活動後駕車返回寓所附近的櫃員機撳錢,之後見她返車取環保袋去超市買餸。當日化行妝的她,沒有再遮遮掩掩,未幾見一名男職員為她捧住大箱餸菜步出。她將戰利品放回車尾箱,然後獨自駕車回家。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!