掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

同阿嬌分隔兩地 老公賴弘國晒chock爆型相 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

鍾欣潼(阿嬌)今年5月25日就喺美國同台灣「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國,舉行婚前派對,之後佢哋就喺美國、日本同台灣預支蜜月,最後賴弘國就送阿嬌返香港,當 ...


鍾欣潼(阿嬌)今年5月25日就喺美國同台灣「醫界王陽明」之稱嘅賴弘國,舉行婚前派對,之後佢哋就喺美國、日本同台灣預支蜜月,最後賴弘國就送阿嬌返香港,當時阿嬌就重申,話佢哋仲未簽紙,婚禮會喺今年12月先舉行。

雖然阿嬌話仲未正式做賴太太,但係大家都已認定佢賴太太嘅身份。婚前派對舉行之後,佢哋又要暫時分開,各自各工作,唔係賴生係咪要向太太派定心丸呢,佢星期二就喺IG貼咗兩張相,相中賴弘國着住套西裝,好型咁同兩位男醫生影造型照,估計佢係為其任職嘅醫學美容診所拍攝宣傳照,做吓生招牌咁。而好多阿嬌嘅粉絲睇到呢位「姐夫」嘅型仔相,都大家佢好型,而阿嬌見到老公仔咁努力工作,相信佢都可以放心。




鍾意就快D Share啦!