掃呢頁CODE去手機

2018年7月19日 星期四

胡杏兒:全家總動員!胡杏兒囝囝Cute爆留倩影 __,杏兒,胡杏兒,

一家大細過大海~藝人胡杏兒自從誕下囝囝BrendanLee後幾乎都深居簡出,近日佢就孖老公李乘德帶全家一齊去澳門玩,見杏兒同老公都戴上cap帽及太陽眼 ...


一家大細過大海~


藝人胡杏兒自從誕下囝囝Brendan Lee後幾乎都深居簡出,近日佢就孖老公李乘德帶全家一齊去澳門玩,見杏兒同老公都戴上cap帽及太陽眼鏡,唔知係咪驚畀路人認出呢?佢留言:「奕霆拿到護照及身份證後第一次離開香港,帶著(着)公公婆婆,爺爺嫲嫲一行人6大1小坐船過大海到了澳門,謝謝酒店管家姐姐照顧,兩晩行程一切順利,吃了我最愛的豬扒包,公公餵老虎機餵了$120,吃了米芝蓮點心、葡國菜,還到了很多很多人的大三巴留影,後面的靚姐很搶鏡。希望下次來BB你會行路了,媽媽腰快斷了,因為你真的很重! @hakkaphil #brendanyiktinglee 🐷👪」

見杏兒囝囝戴住頂帽,肥嘟嘟咁、真係非常可愛!網民都留言大讚佢好得意,有人仲好貼心地叫杏兒要小心條腰,如果BB超過10kg,孭得多好容易會腰椎盤凸出,杏兒真係要注意吓喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!