掃呢頁CODE去手機

2018年7月20日 星期五

【獨家】大劉親解發火原因 目測Diva:我估佢整容整咗N咁多次! __,整容,劉鑾雄,大劉,

一場爭執,成為了全港焦點。曾參演無綫青春劇《四葉草》系列嘅《南華夢飛翔》、前年參加ViuTv搞嘅《美選D.n.A》嘅27歲模特兒Diva(許珮榆),直 ...


一場爭執,成為了全港焦點。

曾參演無綫青春劇《四葉草》系列嘅《南華夢飛翔》、前年參加ViuTv搞嘅《美選D.n.A》嘅27歲模特兒Diva(許珮榆),直認就係噚日同大劉劉鑾雄喺希慎鬧交嗰個「短裙女子」。晚上Diva接受《蘋果》電話訪問,強調冇撞親大劉個仔,稱事發時「我拎住電話行上電梯,跟住有個阿叔鬧我:『做乜拎住部電話。』仲要極度惡劣,做乜拎住部電話,做乜望電話。」

Diva續稱:「佢係咁喺度鬧,之後越鬧越過份,我根本唔認得佢,仲同佢講阿叔你唔使咁勞氣㗎…」、「如果佢因為我同佢講積下口福而搵人打我,我惟有報警,就算佢係有錢人我都要講,事實上我都冇撞過佢個仔,做咩要鬧我先?真係好過份,佢大劉喎,咁多個保鑣點可能撞到佢,佢依家係鬧我驚我撞到佢個仔啊!係咁嘅,佢見講我唔過,就話我整容怪物,我即刻話依家去驗,如果我冇整容你係咪賠錢畀,佢用粗口鬧我,話我『戇XX』。」

大劉方才接受本報獨家電話訪問,澄清謂:「第一,我開頭唔係鬧佢,係好好聲氣嘅。我話,『呀姐姐,你左手拎電話右手篤手機,唔睇路,唔睇前面,好危險,好易發生意外撞親人!』」豈料女方即反唇相譏:「點會呀?我篤手機,有睇路,點會有意外?點會有危險?」

大劉表示,聽到Diva咁講,真係忍唔住:「你係咁睇住部手機,點睇路呀?你咁樣好危險。你撞到人,你跌親,會整到我仔女喎!」兩人為此發生爭執。

至於Diva話「個阿叔話我整容怪物」,大劉直認不諱:「我當時嬲得滯,鬧佢:『你個整容怪物!』我睇佢個樣都唔止整容一次網上傳聞話佢做過舞女、生過仔,我唔知真定假,唔關我事,但我絕對相信佢整容係真嘅。我用肉眼睇,估佢整容整咗N咁多次!」

大劉又指,Diva當時仍堅持冇整到大劉個仔,大劉喝問:「你整親我仔女、老婆,你搵咩嚟賠?」

至於Diva稱大劉怒從心起,「佢仲嬲,仲話搵人打我」,大劉解釋:「當時大家嗌緊交,一時之氣,梗係亂噏,邊得閒打佢?盞益咗佢!」又稱:「我依家咁肉緊,係因為呢啲電梯意外成日發生,係真係會死人,所以我先會話佢!」


鍾意就快D Share啦!