網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月12日 星期四

農夫:成個唔同晒!夏尉喻Fit到爆再戰大銀幕 __,夏尉喻,農夫,陸永權,鄭詩君,

夏尉喻真係Fit咗好多呀!擁36G「胸器」的寸嘴Barbie夏尉喻與組合農夫的陸永和C君為新片出席開鏡儀式。久未露面嘅夏尉喻以低胸連身裙大晒「籃球胸」 ...


夏尉喻真係Fit咗好多呀!


擁36G「胸器」的寸嘴Barbie夏尉喻與組合農夫的陸永和C君為新片出席開鏡儀式。久未露面嘅夏尉喻以低胸連身裙大晒「籃球胸」現身,就現場所見她明顯比以前Fit,不過她就只係瘦身唔瘦胸,依舊索到爆呀!

曾貼錢拍嘢

而農夫稱片酬有史以來最好一部,他們笑道:「因為我哋片酬一向太低,今次係幾好數字,人哋畀得呢個片酬證明我哋係值得呢個價,好似有啲進步咁,以前係好低㗎,試過貼錢去拍都有。(當年為爭取知名度貼錢都要拍?)係為藝術、係為興趣啫。」

至於講到戲中與劉以達有對手戲,兩人笑言:「當然接唔到佢啲對白,因為佢自己都接唔到。而戲中係做達哥嘅徒弟,但有好多『冇打場面』,不過,真係有對打嘅對手係衛詩雅,我哋仲要輸畀佢。不過,打鬥場面係用特技配合,而衛詩雅就辛苦啲真係要滾要碌嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!