網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月10日 星期二

鄧佩儀:勁麻甩!鄧佩儀容易進入男仔Friendzone __,鄧佩儀,

真係當正佢好兄弟咁!前華姐冠軍鄧佩儀最近忙於為重頭劇《鐵探》開工,繼劇集(再創世紀》後她再與「好兄弟」袁偉豪合作感到十分開心,鄧佩儀透露她的大部分好朋 ...


真係當正佢好兄弟咁!


前華姐冠軍鄧佩儀最近忙於為重頭劇《鐵探》開工,繼劇集(再創世紀》後她再與「好兄弟」袁偉豪合作感到十分開心,鄧佩儀透露她的大部分好朋友也是男孩子,好似林奕匡。或許因為她鍾意運動,與男仔特別多話題。

鄧佩儀表示:「上次拍《再創世紀》同袁偉豪,周柏豪好Friend。大家好啱傾,好開心認識佢哋,今次《鐵探》雖同袁偉豪幾乎冇同場戲分,但佢真係一個百分百好前輩,對所有人都好照顧,希望將來合作會有多啲對手戲啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!