網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月25日 星期三

G.E.M.超蓮趕結婚生仔?李蘊:佢哋未有咁快 __,G.E.M.,G.E.M,何超蓮,超蓮,李蘊,鄧紫棋,

互聯網圖片
互聯網圖片陀住第二胎嘅李蘊後日就27歲生日,閨蜜鄧紫棋(G.E.M.)同何超蓮前日提早同佢慶生,李蘊同G.E.M.都喺Ig貼相。李蘊回覆《蘋果》時話: ...


陀住第二胎嘅李蘊後日就27歲生日,閨蜜鄧紫棋(G.E.M.)同何超蓮前日提早同佢慶生,李蘊同G.E.M.都喺Ig貼相。李蘊回覆《蘋果》時話:「我冇帶囡囡出去,我哋去咗中環食飯,三個人出親去都傾唔停,何小姐喺台灣買咗蛋糕返嚟,好多謝佢哋。」

講到下月底係李蘊預產期,佢話陀仔唔攰:「暫時都陀得幾舒服,BB對我好。」咁李蘊覺得邊個閨蜜最快結婚生仔呢?李蘊就話:「佢哋未有咁快啦。」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!