網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月26日 星期四

【去年聖誕訂婚】陳凱琳ig認嫁鄭嘉穎 :he was THE ONE! __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

陳凱琳喺ig承認同嘉穎已經訂婚(ig圖片)
陳凱琳喺ig承認同嘉穎已經訂婚(ig圖片)即將踏入49歲嘅鄭嘉穎同拍拖3年嘅陳凱琳(Grace)將於下個月12號會喺峇里舉行婚禮後,有傳今次是奉子成婚 ...


即將踏入49歲嘅鄭嘉穎同拍拖3年嘅陳凱琳(Grace)將於下個月12號會喺峇里舉行婚禮後,有傳今次是奉子成婚雙喜臨門,不過佢哋回覆傳媒嘅時候,只係話:「有消息再通知大家!」(新聞連結:https://bit.ly/2LD5q0G)

今日Grace終於在ig宣佈喜訊,佢貼咗一張合照兼留言話:「大家好!我相信很多人一直都在等待......所以我很非常高興地宣佈,是的,我是訂了婚。鄭嘉穎和我已經拍拖超過3年,他毫無疑問是我的唯一!當他去年聖誕節求婚時,我的答案絕對是Yes.我們彼此感到非常幸福,這是最佳時間令我們關係去到另一個階段。」

對於有傳今次係奉子成婚,Grace亦首度開腔澄清:「最近有很多關於我們的謠言,除了我們是將會結婚,其餘的傳言都不正確!我希望所有人會諒解及尊重我們的私隱。很多謝所有人送上祝福,及最重要多謝我們的家人,向我們展示最無條件的支持。我們愛你。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!