掃呢頁CODE去手機

2018年7月24日 星期二

麥秋成大玩In My Feelings Challenge 第一個Tag KB接受挑戰 __,麥秋成,KB,

外國間唔時就會出現一啲Challenge,通常呢啲Challenge一出,就會成為全城熱話,每個人都拍片模彷。近期大受歡迎嘅InMyFeelingsC ...




外國間唔時就會出現一啲Challenge,通常呢啲Challenge一出,就會成為全城熱話,每個人都拍片模彷。近期大受歡迎嘅In My Feelings Challenge要求人係開車途中跳落車,然後跟住架車跳舞,挑戰性相當高。

麥秋成作為香港出名嘅舞蹈總監,都跟上呢個風潮,昨日係Instagram上發佈自己玩呢個Challenge嘅片,仲話:「In My Feelings Challenge!我又玩!我哋香港又要玩!Share Happiness! Lovely feeling!Btw,KB, Do you love me? Are you riding? 我第一個TAG 你。」第一個就Tag老友KB,唔知KB會唔會接受挑戰呢?



鍾意就快D Share啦!