掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

【動畫】極速收身復出 JC爆大女呷細佬醋 __,JC,Jessica C,

■陳法拉為打入荷李活,試鏡試到頭暈,不過就好享受過程。
■陳法拉為打入荷李活,試鏡試到頭暈,不過就好享受過程。陳法拉、馬天佑與JessicaC.昨日在沙田出席MaisonChristianDior香薰專門店 ...


陳法拉、馬天佑與Jessica C.昨日在沙田出席Maison Christian Dior香薰專門店活動。陳法拉透露在美國不停試鏡,希望打入荷李活巿場:「已經做咗十幾二十次試鏡,試鏡試到頭暈,同時又要傾合約,亞裔演員機會係較少,遇挫敗要習慣,自己好享受過程。」



■馬天佑表示自己早前着衫冇了解清楚,而與孫耀威產生誤會。 ■馬天佑表示自己早前着衫冇了解清楚,而與孫耀威產生誤會。

馬天佑早前被孫耀威指他講大話,借衫並非出席品牌宣傳活動,而是出席飲宴,馬天佑笑指身上的衣服是自己的,對於有否獲老孫原諒,他避談說:「唔講,一開始我同同事溝通有誤會,自己都有錯,着之前冇了解過,係唔可以再犯嘅錯誤,亦唔想再衍生咁多嘢被人講,下次會小心啲。」同場的JC極速收身,她表示生第二胎比第一胎更順利和容易,問到大女有否妒忌弟弟?她說:「有少少妒忌,我抱起弟弟,家姐會抱起公仔說自己都有個BB。」

採訪:張俊銘

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!