網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月31日 星期二

古仔現身《今期流行》新版MV 祖兒:我想聽你唱 __,祖兒,古天樂,古仔,容祖兒,

■古仔在新片《犯罪現場》中扮匪徒行劫珠寶店。
■古仔在新片《犯罪現場》中扮匪徒行劫珠寶店。古天樂、姜皓文(黑仔)、顏卓靈、李璨琛、吳浩康和張松枝等,昨日在佐敦為電影《犯罪現場》拍攝搶劫珠寶店戲,電 ...


古天樂、姜皓文(黑仔)、顏卓靈、李璨琛、吳浩康和張松枝等,昨日在佐敦為電影《犯罪現場》拍攝搶劫珠寶店戲,電影公司為求逼真,斥資7位數字搭建一間珠寶店,劇情講述扮演警察的顏卓靈、黑仔跟以古仔為首的匪徒發生槍戰,由於珠寶店場景太逼真,日前竟有「大媽」要求入內參觀。

問到古仔拍攝可辛苦?古仔說:「拍室內就唔辛苦,但之前拍室外,氣溫大約35、36度,好多演員曬完一日都有中暑感覺。」古仔指《犯》片除有動作、槍戰、爆炸外,由於講冬天戲,古仔全程要穿皮褸。而黑仔則自爆要在這個場景拍足七晚:「有飛車場面,我要親身落場,逆線揸車,然後仲有槍戰。」提到有指佘詩曼簽約古仔旗下公司,古仔說:「呢啲要問番佢嘅經理人會好啲。」阿佘可有潛質在電影圈發展?古仔說:「阿佘好多年前喺電視台已經係一姐,當然有佢嘅潛質。」



■電影公司斥資百萬搭建的珠寶店,竟令「大媽」誤入想看首飾。 ■電影公司斥資百萬搭建的珠寶店,竟令「大媽」誤入想看首飾。
■祖兒在MV中扮新老師,跟一班學生妹有跳舞場面。

■祖兒在MV中扮新老師,跟一班學生妹有跳舞場面。

另外,古仔日前客串容祖兒廣告中的《幾時都流行》MV,片中古仔驚現操場令一眾女學生表現興奮,但MV內只得祖兒和女學生跳舞,古仔卻全程沒有唱跳,他昨日說:「其實我有少少郁,不過最主要係冇時間排舞。」

採訪:張俊銘

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!