網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月17日 星期二

扮廚房佬兇萬人迷碧咸 林雪:佢好 nice __,碧咸,林雪,

■林雪與碧咸拍廣告,大讚對方既靚仔又冇架子。
■林雪與碧咸拍廣告,大讚對方既靚仔又冇架子。英格蘭前球員萬人迷碧咸(DavidBeckham)早前在瑞典對英格蘭時,與瑞典球員伊巴謙莫域輸賭,令不少球 ...


英格蘭前球員萬人迷碧咸(David Beckham)早前在瑞典對英格蘭時,與瑞典球員伊巴謙莫域輸賭,令不少球迷大讚兩人玩得。碧咸今年4月在澳門拍攝廣告,更在Ig貼出攬實羅蘭的合照,看來碧咸不只玩得,還全無架子。



■碧咸在片中大展身手,與小朋友踢波。 ■碧咸在片中大展身手,與小朋友踢波。

當日拍的廣告要到後日才能正式收看,不過昨日就有預告曝光。廣告故事講述碧咸被追,由冰室衝出來時,身後跟着一大班記者,當然指定動作就是碧咸跟一班小朋友踢波,大展身手。其實戲中除了羅蘭姐外,香港演員還有林雪,打扮成廚房佬的他,穿着白背心綁上圍裙,一臉凶神惡煞在冰室現身,林雪表示:「以前睇波時已經覺得碧咸好有型,原來真人仲靚仔,又高大,仲高我好多,佢好nice,冇架子,仲攬住我影相。」

撰文:林森




鍾意就快D Share啦!