掃呢頁CODE去手機

2018年7月7日 星期六

【子華開騷喇!】《金盆o浪口》香港玩晒 藝人拉大隊頭場朝聖 __,子華,黃子華,

攝影:沈健程
子華神之前講到今次26場棟篤笑《金盆o浪口》係最後一次楝篤笑騷,更講到明係「不設巡迴」、「香港玩晒」,當然吸引唔少藝人前來「朝聖」,連90歲嘅「仙姐」 ...


子華神之前講到今次26場棟篤笑《金盆o浪口》係最後一次楝篤笑騷,更講到明係「不設巡迴」、「香港玩晒」,當然吸引唔少藝人前來「朝聖」,連90歲嘅「仙姐」白雪仙都出山,同徒弟陳寶珠捧場。

其他捧子華神場藝人仲有劉嘉玲、李嘉欣、子華神老友古巨基夫婦、蘇永康夫婦、吳鎮宇前嚟、谷德昭、鄭中基、鄺美雲、黎耀祥一家三口、林子善夫婦、關心妍夫婦、蕭定一、蔡一傑等,而蘇絲黃就同女友金燕玲一齊嚟,絕對係台下星光熠熠,見證子華神最後一次楝篤笑騷。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:沈健程 黎耀祥 黎耀祥
吳鎮宇

吳鎮宇
笑容滿面

笑容滿面

鍾意就快D Share啦!