掃呢頁CODE去手機

2018年7月14日 星期六

蘇慧恩出慈善旅遊書 全數捐贈幫緬甸起學校 __,蘇慧恩,Ophelia,

蘇慧恩出慈善旅遊書全數捐贈幫緬甸起學校蘇慧恩Ophelia早前到日本拍慈善旅遊書,而賣書收益將會在扣除上架費後全數捐給慈善團體,幫助緬甸學校興建項目。 ...


  • 蘇慧恩出慈善旅遊書 全數捐贈幫緬甸起學校


  • 蘇慧恩Ophelia 早前到日本拍慈善旅遊書,而賣書收益將會在扣除上架費後全數捐給慈善團體,幫助緬甸學校興建項目。

    Ophelia 表示:「今次希望做件有意義的事,所以將賣書收益全數捐去緬甸起校,其實以前曾經出席過一個慈善活動,知道蘇永康捐錢在大陸山區興建了好多間希望小學,當時我真的好想將來可以好似蘇永康,賺到錢就可以幫多啲有需要的小朋友。雖然我唔可以好似蘇永康咁犀利捐咁多間,但希望在自己有限能力範圍內做最多的事,幫到幾多得幾多,我依家都有助養小朋友,而今次賣書我真的很希望大家多多支持,賣得一本得一本,幫到一磚一瓦都滿足。」

    除了拍旅遊書,她順道為新歌拍MV,MV在關西白鬚神社的水上鳥居航拍,氣溫只得九度,她只穿著大露背紗裙下海拍攝:「我平時好怕凍,但今次為可以喺靚景拍攝,辛苦啲都唔怕,不過因為我落水之前冇做熱身運動,直接跳落水,點知落水唔夠二十秒,我已經忍唔住跳番上水,因為雙腳麻痹哂,對腳好似唔屬於自己咁,上水之後要不停跳幾分鐘,熱完身再落水先至好少少,但係我都不停在水中打冷震,幾乎要靚唔要命!」

    鍾意就快D Share啦!