網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

踩入男友酒店開生日P 陳淑蘭證地位不變 __,陳淑蘭,

■蘭子昨日以一身富貴look現身,鑽錶、戒指及鑽鏈閃爆全場。
■蘭子昨日以一身富貴look現身,鑽錶、戒指及鑽鏈閃爆全場。陳淑蘭昨夜在尖沙嘴帝樂文娜公館舉行50歲生日派對。蘭子表示生日P主題「半個世紀.仲玩得起」 ...


陳淑蘭昨夜在尖沙嘴帝樂文娜公館舉行50歲生日派對。蘭子表示生日P主題「半個世紀.仲玩得起」是她與梁榮忠的構思︰「梁榮忠話50歲知天命,踏入呢個階段好想創業,朋友開緊公關公司同party planning,我搭緊friend,希望唔會搭沉船。」



■蘭子的生日P以金色作主題,她更暗示場地是利生安排。 ■蘭子的生日P以金色作主題,她更暗示場地是利生安排。
■陳淑蘭與利承武緋聞傳足多年,但蘭子一直低調避談感情事。資料圖片

■陳淑蘭與利承武緋聞傳足多年,但蘭子一直低調避談感情事。資料圖片

問利承武會否到場?她即說:「冇嘢講。」但又禁不住說︰「呢度咁大支持多謝晒。」暗示今晚是利生借出場地。回應感情事時,她故弄玄虛︰「唔講感情係怕無止境,製造好多麻煩。你見到乜就乜,見唔到就冇嘢發生。我好幸福,好多朋友撐我,總之我感受到好多唔同類型嘅愛。」最後她以「撐、支持、錫」來總結與利承武關係。

採訪︰盧妹

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!