掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

【P牌媽咪餵奶篇】開奶唔使用冷熱水 吳日言獲益最多唔使怕忙 __,吳日言,

■(左起)吳日言、Coffee和利嘉兒都是首次陀B,將為人母心情特別興奮。攝影:葉君海
■(左起)吳日言、Coffee和利嘉兒都是首次陀B,將為人母心情特別興奮。攝影:葉君海【《蘋果》專訪】娛樂圈今年喜事重重,三位準媽媽利嘉兒(Lily) ...


【《蘋果》專訪】娛樂圈今年喜事重重,三位準媽媽利嘉兒(Lily)、林芊妤(Coffee)及吳日言(Yan)分別懷孕7個多月、6個多月及4個多月,並於日前接受本報安排的P牌媽咪大測試,挑戰餵奶、換尿片及沖涼三個任務!



【陀B6個多月】■Coffee幫過姪仔換片有經驗,所以手勢純熟。 【陀B6個多月】■Coffee幫過姪仔換片有經驗,所以手勢純熟。
【陀B7個多月】■利嘉兒學識開奶方法,笑言獲益良多。

【陀B7個多月】■利嘉兒學識開奶方法,笑言獲益良多。
【陀B4個多月】■吳日言覺得幫BB沖涼好難。

【陀B4個多月】■吳日言覺得幫BB沖涼好難。

學開奶方法

第一個要挑戰項目是餵奶,資深陪月課程導師林姑娘向三位準媽媽來個快速測試兼訓練,預產期最近的Lily笑說:「其實之前都有聽過啲講座,但唔記得咗,只知道BB飲好少。」Coffee只記得用3分1凍水,3分2熱水幫姪仔開奶,Yan就簡直毫無頭緒。林姑娘提醒三人開奶先落水再落奶粉,否則難以計算份量,又更正Coffee用凍水及熱水開奶的說法,林姑娘又教她們如何為BB掃風。

三位準媽媽直認獲益良多,Yan表示已幻想到BB出世後會好忙,Coffee說:「𠵱家好多人都會餵母乳,但我都唔抗拒餵奶粉,所以今次學到嘅都會用得着!」Coffee換片比較熟手,原來多得以前幫過姪仔,但當時卻中招被「斟茶」。除了照顧BB飲食和換尿片,幫BB沖涼、洗頭也很重要,Yan未開始已經覺得好難。



老公幫餵奶

總括三項測試,Lily表示:「覺得沖涼最難,我估我有70幾分,但相信真係要照顧會快上手,會提醒自己步驟唔好出錯,有信心做到100分。」Yan則笑說:「對上一次學沖涼係幫狗狗,幫BB沖當要更加細心,唔上堂唔知自己錯咁多嘢,好似冇一樣啱,到時會邊做邊學!」Coffee就開玩笑說:「我覺得自己70幾分,有進步空間,沖涼真係好難,所以餵奶、換片呢兩part會交畀老公做。」

採訪:小米

場地提供:香港人才培訓中心




鍾意就快D Share啦!