網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月3日 星期二

車婉婉:素顏定欣踢拖踎地!婉婉囝囝做「送水Q」 __,定欣,車婉婉,胡定欣,

送水輝個friend,送水Q呀~藝人車婉婉去年以42歲高齡誕下囝囝BBQ,錫BBQ錫到燶嘅佢差唔多每日都喺社交網分享囝囝趣事,呢日佢就上載囝囝同胡定欣 ...


送水輝個friend,送水Q呀~


藝人車婉婉去年以42歲高齡誕下囝囝BBQ,錫BBQ錫到燶嘅佢差唔多每日都喺社交網分享囝囝趣事,呢日佢就上載囝囝同胡定欣嘅合照,仲留言講述囝囝做外賣仔嘅初體驗:「小朋友自小要培養出良好習慣,要教育BBQ暑假雖然開始了,但是暑假也不能只想著(着)玩耍,要有做暑期工的心理準備,今天BBQ就充當外賣仔,為了在演藝學院演出的定欣EE和Uncle(馬浚偉)送上熱湯及午餐,仲學識咗斟茶遞水嘅其中一項絕技遞水𠻹!揸得好實㗎!」

睇相見到忙於演出舞台劇嘅定欣喺後台以素顏示人,佢仲踢拖踎喺地下同BBQ合照,夠晒舒適,而BBQ就好叻叻咁拎住兩支水做「送水Q」,氹到定欣笑得好開心!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!