掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

【女神擦出火花】小S同林志玲鬥寸嘴 爆言承旭同佢仲有冇關系 __,女神,徐熙娣,小S,林志玲,志玲,言承旭,

由蔡康永、小S主持嘅《康熙來了》,喺2016年1月14日正式完結。不過,節目播完,唔代表兩位主持唔會再合作,正所謂「有錢使得鬼推磨」,蔡康永、小S為天 ...




由蔡康永、小S主持嘅《康熙來了》,喺2016年1月14日正式完結。不過,節目播完,唔代表兩位主持唔會再合作,正所謂「有錢使得鬼推磨」,蔡康永、小S為天貓、優酷等聯合出品嘅網絡綜藝節目──《真相吧!花花萬物》擔任主持, 而最新一集更有林志玲擔任嘉賓。

以前有睇開《康熙來了》嘅都會知,每次有林志玲做嘉賓,佢都必定會同小S擦出好多火花,今次新節目都唔例外,單係出場一幕都要鬥一餐睇邊個「女神」一啲。

為咗節目,林志玲竟然大方回應同言承旭嘅關係,事關小S說一句:「我好像沒有聽到她說沒了(與言承旭的關係)。」林志玲立即回應:「沒了,我現在是單身。」

不過講到底,節目中始終都係小S最生鬼,單係談及自己同老公嘅關係,佢都可以做到好「綜藝」、好搞笑。



鍾意就快D Share啦!