網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月15日 星期日

蔡卓妍:【有冇咁橋呀】阿Sa俄羅斯撞到謝霆鋒 __,阿Sa,謝霆鋒,霆鋒,蔡卓妍,

真係夾都冇咁橋!香港地方細,就算出街撞到朋友嘅機會率其實都唔大,更何況係人在異地撞到朋友?近日身在俄羅斯旅行嘅蔡卓妍(阿Sa),喺社交網上載咗幾張街頭 ...


真係夾都冇咁橋!


香港地方細,就算出街撞到朋友嘅機會率其實都唔大,更何況係人在異地撞到朋友?近日身在俄羅斯旅行嘅蔡卓妍(阿Sa),喺社交網上載咗幾張街頭留影照,點知竟然有個人亂入鏡頭,仲要舉起個V字手勢間接同阿Sa合照。望真啲,原來嗰個人係謝霆鋒呀!

對於呢張咁有緣分嘅合照,阿Sa都覺得不可異議,仲即刻同謝霆鋒正正經經影番張合照。阿Sa留言:「真係咁啱得咁橋喺條街度撞到。」唔少網友都留言話佢哋兩個真係勁有緣分,仲「質疑」佢哋係咪錄緊節目喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!