網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月25日 星期三

蔡卓妍:好想娶佢!阿Sa連踩兩日靚住出嫁 __,阿Sa,蔡卓妍,

點解可以Keep住咁靚?藝人蔡卓妍(阿Sa)相當有義氣!雖然工作檔期密到插針都插唔入,但為力撐好友兼電影製作人錢小蕙(Amy)開拍新戲《再見UFO》, ...


點解可以Keep住咁靚?


藝人蔡卓妍(阿Sa)相當有義氣!雖然工作檔期密到插針都插唔入,但為力撐好友兼電影製作人錢小蕙(Amy)開拍新戲《再見UFO》,寧願捱眼瞓連拍,事前更親自打給經理人公司老闆度期,令人大感窩心。

戲內阿Sa扮演徐天佑及黃又南兒時好友,文雪兒及章國明則飾演她雙親,眾人合作愉快。日前台前幕後於沙田租用某間酒店拍攝重頭結婚戲,一身裙掛打扮現身的阿Sa鏡頭前專業演出,鏡頭後則與一眾拍檔狂Chok影合照,但原來這場戲連拍兩天,認真犀利。

完成當晚戲份後,文雪兒及章國明已完成所有拍攝。這對「活寶貝」與劇組年輕一群打成一遍,「臨別秋波」發言後,現場掌聲雷動以表支持。二人事後於社交網站晒出當天照片,文雪兒更寫道﹕「很高興認識了一班很用心工作和對電影非常有熱誠的台前幕後,我們一定會再見㗎!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!