網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月27日 星期五

阿嬌唔係「好腳」 阿Sa最佳旅行伴係… __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

■阿Sa自言喜歡到陽光與海灘的地方旅行。
■阿Sa自言喜歡到陽光與海灘的地方旅行。蔡卓妍(阿Sa)和林海峰昨日在九龍塘又一城出席SamsoniteEVOA行李箱宣傳活動,兩人大談心目中的「最佳 ...


蔡卓妍(阿Sa)和林海峰昨日在九龍塘又一城出席Samsonite EVOA行李箱宣傳活動,兩人大談心目中的「最佳旅行腳」,阿Sa坦言會選容祖兒而非鍾欣潼(阿嬌),她笑說:「阿嬌比較麻煩,佢唔係太曬得太陽,但我就鍾意陽光與海灘多啲,所以揀祖兒,因為祖兒乜嘢都話好。」有家室的林海峰坦言最好的旅行腳當然是家人:「我啲題目係好乏味㗎喇,係啦,一團四個人,但係隨住時間同年紀越來越大,一團人出到去,大家都係分開行,佢哋(女兒)有佢哋行囉。」



■林海峰容許女兒與男仔旅行,自言政策寬鬆。 ■林海峰容許女兒與男仔旅行,自言政策寬鬆。
■(右起)阿Sa心目中最佳旅行腳是祖兒,並非阿嬌。資料圖片

■(右起)阿Sa心目中最佳旅行腳是祖兒,並非阿嬌。資料圖片

林海峰對女寬鬆

林海峰提到有時與太太彭羚出埠過二人世界,並指女兒會和男仔去旅行,問他會否scan個男仔?他說:「機場會scan㗎啦,唔使我,我政策好寬鬆,自由出入境。」那麼彭羚對女兒的男友會否看緊一點?他不滿地說︰「仲問我?」之後他轉移問阿Sa,問Sa媽會不會對她跟男友外遊看得緊?阿Sa有點尷尬地說︰「以前細個就睇得緊啲,𠵱家都好寬鬆。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!