掃呢頁CODE去手機

2018年7月11日 星期三

梁洛施晒Sammi合照:兩位大美女來了 __,Sammi,許冠傑,Sam,梁洛施,鄭秀文,

30歲嘅梁洛施(Isabella)上月就宣佈同Angelababy經理人Kim合作,但Kim就好口密未透露會安排乜嘢工作俾Isabella,消息公開後 ...


30歲嘅梁洛施(Isabella)上月就宣佈同Angelababy經理人Kim合作,但Kim就好口密未透露會安排乜嘢工作俾Isabella,消息公開後,連鄭秀文(Sammi)都為Isabella打氣:「新開始。掂!勁!正!」原來兩人私下交情甚篤,09年Isabella為李澤楷誕下大仔長治,翌年產後首度現身,就係到紅館欣賞Sammi尾場演唱會。

呢對靚女密友,終於合體喇,Isabella昨日喺ig貼咗同Sammi嘅合照,佢留言話:「早!兩位大美女來了~哈哈」,而Sammi就鬼馬咁回應話:「你肯定是。不過,我....肯定不是。」Sammi又真係太謙喇,雖然佢大過Isabella16年,但睇落歲月似乎冇喺佢哋臉上留下痕跡,兩個依然好靚好索呢!但佢哋呢張難得嘅合照,唔知係咪將有合作呢!




鍾意就快D Share啦!