掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

娛刺撈飯:金絲雀天生奴性重!陳庭欣任砌爛做冇Say No __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣努力做嘢有回報!男人總有一刻,好似歌仔咁唱:「我是一隻小小小小鳥,想要飛呀飛,卻飛也飛不高!我尋尋覓覓尋尋覓覓一個溫暖的懷抱,這樣的要求算不算太 ...


陳庭欣努力做嘢有回報!


男人總有一刻,好似歌仔咁唱:「我是一隻小小小小鳥,想要飛呀飛,卻飛也飛不高!我尋尋覓覓尋尋覓覓一個溫暖的懷抱,這樣的要求算不算太高。」頂天立地,頂得耐都軟鐵漢都有柔情一面,咪成日鬧啲男人係冇腳雀仔扮浪子,都有阿媽生嘅,點會冇腳啫?想班雀仔有番對腳落地打你張卡,就睇你係咪搞得掂嘞!

邊個撚雀最耍家?我Nuts哥梗係推介陳庭欣,「撚雀神功」冇花假,多年臨床實證,撚得掂屋企三隻鸚鵡,撚到要幫隻雀吹生日蠟燭、得閒又玩雀仔按摩(堅㗎!真係同隻鸚鵡按摩!)又話上埋床講秘密,人雀交融,這世界變得很美呀!加埋天生奴性重,入行八年肯捱肯做冇Say No,抵佢釣到金龜,撻着身家過億嘅美容王國掌舵人。

「食燈籠玩月餅」

有幾抵釣?女星同富商拉埋一齊,大家就會諗好多嘢,以為升呢做「金絲雀」嘅陳庭欣乜都唔使做,單憑蜜桃胸就可以有飯開?自爆有人出到飯局價200萬嘅佢,如果真係咁拜金,使乜拍劇除衫犧牲色相,又要打鑊甘一個打十個?不如「有米男友一個接十個啦」!夠膽講句,歷屆港姐冠軍最襟撈爛做只得佢!《都市閒情》?有!《東張西望》?有!《歡樂滿東華》做埋卡拉之星?都有!莫講話美食、財經、風水、扮靚節目,去到龍舟競賽、煙花匯演甚至明珠台講「雞腸」,一樣冇難度,有年仲衝出香港,做埋倫敦奧運主持呀!全台乜騷都做晒咁滯,因為口技了得,一句「食燈籠玩月餅」即搶fo成為本土金句,仲講「中秋節快樂」? Out 真係紅都面晒呀!

話晒浸過鹹水、喺英國名校曼徹斯特大學畢業,真係Very Good,少少鹹,卜卜脆,任何場合都要佢!食腦又識做,每年無綫玩Amazing Summer,姐仔花旦大解放,佢係蜜桃胸代言人梗係插旗,唔會畀班網民「胸虛」!拍劇花生指數直逼女一,人做佢唔做,至爆仆去做!畀張兆輝掃胸、扮跨性別人士半裸上陣,近排《宮心計2》證明佢堅抵諗,一出場就爛面,仲要同自己埋單上吊自盡,一集玩完!靚?咩嚟㗎?

「一秒強姦」搞大龍鳳

喺《致命復活》打個喊路就Miss咗嘅「一秒強姦」都夠爆佢自己都話效應大到去買雲吞麵,有豆漿送添呀!搞成場大龍鳳飛去越南仲要搭七粒鐘車、瞓喺荒山野嶺,出街得一秒,但憑佢副「姦」樣同伏喺心口隻烏蠅,真係咩戲味都出晒嚟,勁多人讚係新一代「姦角」!唔怪得幾乎每集重複又重複、重複又重複咁Loop

一命二運三風水,佢嘅星途就係好似佢嘅上圍33.5 咁,爭半吋就係爭半吋,冇34就係冇34;正如捉緊每個機會,但次次都好似場「秒姦」眨吓眼消失風雨中,女一?只差一點點,陰功豬!八年抗戰搏到盡,總算同自己有交代,話晒青春有限,如今釣到金龜有望做金絲雀,抵畀佢況且佢真係有食力,八年都係得兩個男友,同養鸚鵡一樣長情,做佢隻鸚鵡,八月十五月圓之時,齊齊食燈籠玩月餅,再嚟個雀仔按摩,又真係幾過癮㗎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!