掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

方力申:Stephy認戀王子 方力申拍片即有神秘女入鏡 __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

好一個意外入鏡!嗯~~藝人鄧麗欣(Stephy)與拍拖十載的方力申(小方)分手兩年多,尋日(15日)忽然認愛前台灣男團Lollipop棒棒堂成員邱勝翊 ...


好一個意外入鏡!嗯~~


藝人鄧麗欣(Stephy)與拍拖十載的方力申(小方)分手兩年多,尋日(15日)忽然認愛前台灣男團Lollipop棒棒堂成員邱勝翊(王子),發展相差六年嘅姊弟戀,相反舊愛小方感情一直未有着落……

睇番尋日,小方喺Instagram限時動態同粉絲互動,有粉絲問佢依家有冇女朋友?佢就自拍掩面照留言:「別提了!」不過拍拖嘅嘢謀事在人,佢夜晚睇世界盃冠軍戰嘅時候,拍片上網話畀大家知佢準備咗一枱美食,點知鏡頭一開就即刻有神秘女入鏡,嚇到小方大嗌:「嘩!~~~~~」成幾秒,個女仔好怕醜仲刻意掩面,之後小方就細細聲、好急速咁講咗句:「佢唔係我女友我講多次…」急急腳澄清,唔知佢係怕邊個會誤會呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!