網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月20日 星期五

【狗仔出更】王子扮身在日本 秘潛返港蜜會Stephy斷正 __,王子,鄧麗欣,Stephy,邱勝翊,

Stephy同王子着白色情侶裝,現身中環high tea。(攝影:徐錦池、畢紹基、羅德光)
34歲鄧麗欣(Stephy)同29歲台灣藝人邱勝翊(王子)承認姊弟戀,舊愛方力申都話幾個月前知佢哋拍拖(新聞連結: https://bit.ly/2L ...


34歲鄧麗欣(Stephy)同29歲台灣藝人邱勝翊(王子)承認姊弟戀,舊愛方力申都話幾個月前知佢哋拍拖(新聞連結: https://bit.ly/2LlifzI )

由於係異地戀嘅關係,兩人都要爭取時間見多幾面,繼本周一王子秘密來港會佳人,乘坐女友安排嘅保母車離開機場,短聚僅三日,前晚王子就喺社交網貼身處橫濱相片,噚日中午1點,王子再貼單頭相話影緊雜誌封面,仲留言問:「有沒有在日本的朋友」?(新聞連結:https://bit.ly/2zSzy6v )

還以為王子喺日本開緊工,原來一切只是煙幕,扮仍身在日本藉以掩飾來港拍拖真相,認真鬼馬!噚日下晝4點幾,《蘋果》收到讀者報料,指在中環Sevva見到Stephy同王子high tea,原來王子話咁快又靜雞雞嚟咗香港,可見佢同Stephy打得有幾咁火熱。

記者趕到現場採訪,大約傍晚6時20分,見到Stephy與幾位友人一齊出嚟,與一男一女行到正門,準備坐保母車離開,Stephy發現記者時好愕然,即刻撳手機似向男友通水,但上車前仍保持微笑,跟記者講拜拜。

保母車駛走後,大約過了5分鐘,同Stephy着白色情侶衫嘅王子,戴口罩同黑框眼鏡現身,由助手陪同離去,兩人由側門步出,走到街上周圍望想截的士,但放工時間中環好難截的士,兩人惟有行去的士站排隊。

記者上前問王子點解同女友分開走?王子望一望記者,冇出聲,似乎唔識點答,助手即解圍:「我哋o依家去搵車搭呀,因為頭先call唔到車。」問到王子喺ig話自己喺日本,點解咁快嚟咗香港,係咪想引開注意力?王子眼神流露尷尬,望實助手求救,助手再解圍:「諗太多」

因為的士站太多人排隊,王子不停撳電話,冇理周圍嘅人,之後排到的士,王子仲好有風度咁,打開車門讓女助手先上車,值得加分。

呢個中午Stephy應該好難忘,因為呢幾日香港時晴時雨,出街好彩都會遇見彩虹,佢噚晚就貼咗張彩虹相上ig,相信就係拍拖食tea個時見到㗎喇。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Stephy同王子着白色情侶裝,現身中環high tea。(攝影:徐錦池、畢紹基、羅德光) Stephy同男子前後腳離去 Stephy同男子前後腳離去
先行離去嘅Stephy,發現記者即打電話通知男友。

先行離去嘅Stephy,發現記者即打電話通知男友。
王子只同記者揮手招呼,但封嘴冇答問題。

王子只同記者揮手招呼,但封嘴冇答問題。
遲5分鐘走嘅王子,要排隊等的士。

遲5分鐘走嘅王子,要排隊等的士。
王子同助手坐的士離去。

王子同助手坐的士離去。
 Stephy ig圖片。呢條彩虹,相信就係拍拖食tea個時見到㗎喇。

Stephy ig圖片。呢條彩虹,相信就係拍拖食tea個時見到㗎喇。



王子扮身在日本呀…(邱勝翊ig)

王子扮身在日本呀…(邱勝翊ig)

鍾意就快D Share啦!