掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

【整容過程曝光】因意外爆嘴甩牙毀容 迪子到韓國削顴骨、隆鼻、V面 __,整容,迪子,

迪子到韓削顴骨、隆鼻、V面
歌手迪子去年10月在首爾發生跌倒意外,搞到嘴唇爆裂瘀腫,上排牙齒仲幾乎撞甩晒,面臨毀容嘅迪子要花十萬修補牙齒,幸獲韓國整容醫院協助,除了免費幫佢重修牙 ...


歌手迪子去年10月在首爾發生跌倒意外,搞到嘴唇爆裂瘀腫,上排牙齒仲幾乎撞甩晒,面臨毀容嘅迪子要花十萬修補牙齒,幸獲韓國整容醫院協助,除了免費幫佢重修牙齒之外,原來迪子仲悄悄做埋整容手術。

迪子接受《蘋果》電話訪問承認,今年3月13日喺韓國接受三項整容手術,包括:自體脂肪移植面部輪廓塑形、自體軟骨鼻塑形、削顴骨,迪子坦言:「預定一年後先可以完全消腫,其實比我想像中冇咁痛,只係頭幾個禮拜傷口等消腫時好辛苦。同埋睇電視或網上見到,啲人都整到好似混血兒,我都有講笑話,點解我整完唔似混血兒,係咪失敗咗,我都唔想太唔同樣,驚阿媽唔認得我,所以我只係微調。」

整完返香港後,最初迪子冇話畀朋友知,好多人都唔覺佢整咗:「後來我先同佢哋講,大家覺得整得自然啲仲好。」諗番當日毀容情況,迪子不時忍唔住喊,最後寫咗新歌《美哉》鼓勵自己:「呢件事畀我深刻體會,在以貌取人嘅商業社會好難生存,所以我有感而發寫咗呢首歌,唔想畀自己活喺悲傷裏面,不如化悲痛為力量,自己嘅人生,自己才是導演。」

所以,迪子同韓國醫院多次接觸及溝通後,決定由意外、毁容、整容手術、康復期間嘅過程,製作成新歌《美哉》MV。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

迪子到韓削顴骨、隆鼻、V面 迪子去年在韓國跌倒,令牙齒脫落嘴唇爆裂。 迪子去年在韓國跌倒,令牙齒脫落嘴唇爆裂。
當日樣貎被毀,迪子諗起都喊。

當日樣貎被毀,迪子諗起都喊。
迪子出意外後一度留在韓國

迪子出意外後一度留在韓國
今年三月迪子到韓國整容

今年三月迪子到韓國整容
迪子寫新歌《美哉》鼓勵自己

迪子寫新歌《美哉》鼓勵自己
迪子將整容過程加入新歌MV

迪子將整容過程加入新歌MV
整鼻、削顴骨、整面部輪廓,迪子覺得自己靚咗。

整鼻、削顴骨、整面部輪廓,迪子覺得自己靚咗。

鍾意就快D Share啦!