網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月13日 星期五

現身ViuTV講波經 曾志偉唔排除進一步合作 __,ViuTV,Viu,曾志偉,志偉,

■曾志偉以往與林曉峰在無綫《獎門人》系列是老拍檔,想不到兩人在ViuTv又再聚首。
■曾志偉以往與林曉峰在無綫《獎門人》系列是老拍檔,想不到兩人在ViuTv又再聚首。近年曾志偉除了現身無綫,基本上絕迹其他香港電視台,不過昨日凌晨曾志偉 ...


近年曾志偉除了現身無綫,基本上絕迹其他香港電視台,不過昨日凌晨曾志偉突然以嘉賓身份,亮相ViuTV於屯門商場舉行的直播節目《Good Night Show全民睇波派對》,賽前問到志偉支持哪一隊?志偉就講他在《獎門人》講得最多的一句:「打和」



■志偉表示支持克羅地亞,但他的上衣有英國國旗,他解釋說:「你見唔到我件衫咩色咩?黑住佢吖嘛。」 ■志偉表示支持克羅地亞,但他的上衣有英國國旗,他解釋說:「你見唔到我件衫咩色咩?黑住佢吖嘛。」
■曾志偉是多年港姐司儀,但在2015年港姐決賽,他改以嘉賓身份現身。資料圖片

■曾志偉是多年港姐司儀,但在2015年港姐決賽,他改以嘉賓身份現身。資料圖片
■有傳無綫高層余詠珊與曾志偉不和多年。資料圖片

■有傳無綫高層余詠珊與曾志偉不和多年。資料圖片

林曉峰勁緊張

其後志偉再由屯門直踩入ViuTV位於柴灣的直播室。志偉節目上一直談笑風生,問到志偉與ViuTV是否會有進一步合作?志偉大賣關子:「總有機會嘅!」

當晚林曉峰是節目主持,他以往在無綫《獎門人》系列跟志偉合作無間,更一直以父子相稱。林曉峰自言節目開始前才知道志偉會出現,林曉峰說:「我諗鏡頭前都會見到我塊面立立令,我緊張到滲汗!見到阿爸,我竟然成part稿都唔記得咗,所以不時要搵位坐低背稿。」志偉亦表示:「最想唔到會喺呢度見面,仲一齊做世界盃,好OK呀!」



港姐成導火線

今次志偉亮相無綫競爭對手ViuTV,難免令人猜測是跟他與無綫高層余詠珊的不和傳聞有關。有傳無綫劇集《女人俱樂部》選角時,因為余詠珊意見多多,欲安插老公何哲圖旗下愛將加入劇組,令擔任《女》劇監製的曾志偉甚為不滿。此外,2013年港姐選舉在余詠珊統領下改制,做live變錄影,志偉錄影時亦按捺不住爆粗:「港姐係live,點解要錄影呀?」但因為沒有閂咪,結果人人都聽到,後來志偉亦未有再為港姐擔任司儀。

撰文:沈麗珠




鍾意就快D Share啦!