網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

【書面語vs強國用語】充電定叉電 香港人揀邊一邊? __,強國,中國,

廣東話口語與日常書寫用的書面語,在香港本來都是共通使用沒有太大衝突,可是在「普教中」、「大陸化」、「本土」等等影響下,隨時成為又一波「中港之爭」的風眼 ...




廣東話口語與日常書寫用的書面語,在香港本來都是共通使用沒有太大衝突,可是在「普教中」、「大陸化」、「本土」等等影響下,隨時成為又一波「中港之爭」的風眼。話說近排有網民在網上討論區發文,形容說話時使用「便利店」、「充電」、「空調」等等較正式書面語,都是「大陸化」的「蝗語」,又認為要維持香港文化特色,就要堅持用廣東話詞,例如「叉電」、「冷氣」、「七仔」等等。

與此同時,亦有網民發文唱反調,呼籲不要矯枉過正,將書面語通通當成「大陸化」:「超市、充電根本一啲爭議性都冇,手機都仲有得討論下,充電都唔知拗啲乜。」

「特登搵啲嘢嚟拗,同大陸嘈外婆同姥姥有咩分別。」

然而,一番廣東話與書面語之爭由此而起,其他網民引述種種理據,形容書面語其實也是來自大陸:「原因係充電喺大陸係口語,傳咗入嚟。」

「所謂書面語一直都係用普通話做基礎,樓豬仲話人分唔清。」

「其實係蝗蟲先咁X鐘意將啲書面語用口講出嚟。你地咁中學咪學飽佢。都係個句。遲啲通街都普通話唔好喊。」一班網民反覆爭拗兩三天,口水戰仍然未平息。本刊亦就此做過街頭訪問,年青人又點睇?

撰文:忻肇康

攝影:田俊

相關連結:

【香港文化冇碇企?】Beyond四大天王等瘋魔大陸 你又記唔記起?

http://bit.ly/2NrfN8Z

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!