掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

【約小肥明晚飲嘢】盧凱彤今早0945最後上線 5分鐘後被發現墮樓 __,小肥,盧凱彤,

盧凱彤今早墮樓前5分鐘,有上whatsapp。(網上圖片)
【新增內容】盧凱彤(Ellen)只有32歲,今晨9時50分被發現在跑馬地墮樓身亡,全城震驚!《蘋果》發現Ellen的WhatsApp最後上線時間是今早 ...


【新增內容】

盧凱彤(Ellen)只有32歲,今晨9時50分被發現在跑馬地墮樓身亡,全城震驚!《蘋果》發現Ellen的WhatsApp最後上線時間是今早9時45分,短短5分鐘後,她卻已倒臥在寓所平台,救護人員接報到場,可惜Ellen已返魂無術,告別匆匆一生。

原來,今早Ellen在墮樓前,曾經跟歌手小肥聯絡,《蘋果》致電小肥了解,問Ellen有否表現異常?小肥短訊回覆:「(Ellen)冇唔開心,仲約咗聽晚飲嘢。」小肥表示今早8時兩人用WhatsApp聨絡,沒發現她不開心:「其實噚晚我同卓韻芝傾偈,講開我專登帶咗我隻碟要送畀佢,因為佢有份幫我寫歌又監製,我話痴線點可能唔送畀佢,不過我又要做嘢早走咗,佢又做緊評判,然後阿芝話約咗佢飲嘢叫埋我一齊,我就噚晚自己再Whatsapp問佢,佢今朝覆一齊飲。」問會不相信Ellen做儍事?他表示:「不相信。」

而王宗堯在社交網悼念Ellen,小肥都留言:「佢今朝仲覆我Whatsapp....」王宗堯回覆小肥:「oh聽完仲難過...好難相信」,有網民亦對Ellen的墮樓提出疑問:「今朝仲有同你WhatsApp,會唔會唔係自殺...」

曾患躁鬱症的Ellen,近年已逐漸走出陰霾,最近更努力投入工作,身邊好友對她突然撒手人寰,傷痛不已!

Ellen今早8時曾跟小肥聯絡(資料圖片) Ellen今早8時曾跟小肥聯絡(資料圖片)
Ellen今早0945最後上線

Ellen今早0945最後上線
Ellen今早0950被發現墮樓(網上圖片)

Ellen今早0950被發現墮樓(網上圖片)
昨日盧凱彤和小肥一起出席ViuTV的《全民造星》

昨日盧凱彤和小肥一起出席ViuTV的《全民造星》

鍾意就快D Share啦!